2023 Novu Design Carica Rapida Powerbank 50000Mah Container Power Bank Logo OEM 30000mAh 40000mah

Descrizione breve:

Interfaccia di output

Doppiu USB

Interfaccia di input

Micro USB, TYPE-C

Socket Standard

Universale

Prutezzione

Over-scharging, Prutezzione di Cortu Circuitu, Over-charging, Low Tension


Detail di u produttu

servizii OEM / ODM

servizii clienti

Tags di u produttu

Parametru di u produttu

Tipu

Alta capacità, PORTABLE,

LED

Display, per l'esterno

Locu d'origine

Guangdong, Cina

Tipu di batterie

Batteria Li-Polymer

Nome di marca

IZNC

Numero di mudellu

CP0050

Dimensione è Pesu di u produttu

145,5 * 70 * 41 mm, 1200 g

Forza di output

22,5 W

Materiale

ABS

Nome di u produttu

50000mah cuntainer power bank

Capacità

50000 mAh

Materiale

ABS

Forza di output

15W, 20W, 22.5W

Pesu nudu

785 g

Culore

Blu / Rosa / biancu / Neru

Certificazione

CE FCC ROHS MSDS UN38.3

Batteria

Batteria Li-Polymer

Puntu di vendita

Display LED

Garanzia

1 annu

Dettagli di imballaggio

scatula artigianale + cable usb

Portu

Shenzhen

Descrizzione di u produttu

U più novu disignu u nostru bancu di energia portatile in forma di contenitore di alta capacità 50000mah, l'accessoriu perfettu per tutte e vostre avventure all'aperto.Dotatu di un elegante display LED è dispunibule in quattru culori vibranti (blu, rosa, biancu è neru), stu bancu di energia combina perfettamente stile cù funziunalità.

I nostri banci di energia sò fabbricati in Guangdong, Cina, cù certificazioni CE, FCC, ROHS, MSDS è UN38.3, assicurendu una qualità è affidabilità di punta.Dispone di una batteria di polimeru di lithium chì furnisce una putenza di longa durata per mantenevi cunnessu in viaghju.

U display LED hè una grande funzione di i nostri banche di energia, chì furnisce un monitoraghju chjaru è cunvene di u nivellu di bateria in tempu reale.Cù trè diverse opzioni di tensione di output di 4.8-5.3V, 8.8-9.3V è 11.8-12.3V, pudete sceglie u megliu paràmetru per u vostru dispositivu.U mudellu di batteria 50000mAh (1260110 * 5) offre un altu rendiment è una capacità impressiunanti.

In termini di capacità di carica, i nostri banche di energia supportanu una varietà di inputs è outputs.Micro input furnisce DC5V = 1A / 2A è 9V = 2A, assicurendu una carica rapida è efficiente.Type-c input / output furnisce DC5V = 2.4A, 9V = 2.22A è 12V = 1.67A, chì ponu carica rapidamente i dispositi compatibili.Doppiu outputs USB furnisce DC5V = 3A, 5V = 4.5A, 9V = 2A è 12V = 1.5A, chì vi permettenu di carricà parechji dispositi à u stessu tempu.

A pruduzzione tutale di u nostru bancu di putenza hè 5V = 3A, chì furnisce una putenza sufficiente per mantene i vostri dispositi completamente carichi.Sia chì avete bisognu di carricà u vostru smartphone, tableta o altre elettronica, i nostri banche di energia ponu fà u travagliu.A so alta capacità è e so capacità di carica rapida facenu un cumpagnu ideale per viaghji, attività outdoor è emergenze.

I nostri banche di putenza ùn sò micca solu tecnulugichi avanzati, sò ancu portatili è ligeri.U so cuncepimentu compactu rende faciule d'almacenà in a vostra borsa o sacchetta mentre andate.A custruzzione robusta assicura a durabilità è hè ideale per l'usu duru à l'esterno.

In tuttu, hè a vostra soluzione di carica definitiva.Unisce l'ultime tecnulugia, cumprese un display LED è capacità di carica rapida, cun un design stylish.Pruvate a cunvenzione è l'affidabilità di i nostri banche di energia è ùn mancanu mai più a batteria.Resta cunnessu in ogni momentu è in ogni locu cù a nostra banca di energia 50000mAh!

CP0050 CP0050-- CP0050-- CP0050-2


  • Previous:
  • Next:

  • ETICHETTATURA LOGO PRIVATA

    IZNC hè libbra d'aiutà i clienti à rinfurzà o à stabilisce e so linee di produtti di marca privata. Sia chì avete bisognu di aiutu per creà megliu o avete una gamma di prudutti chì vulete cumpete, pudemu aiutà à furnisce prudutti d'alta qualità à u vostru paese.

    wps_doc_3

    FATTA PERSONALIZZATA

    Vulemu aiutà à creà u pruduttu novu è di tendenza chì avete sempre imaginatu.Per assicurà chì i vostri prudutti sò eseguiti, à a squadra di sourcing chì vi aiuta à realizà tutte e vostre visioni di etichettatura è imballaggio, IZNC serà quì per aiutà à ogni passu di a strada.

    wps_doc_4

    CONTRACT PACKAGING

    s'è vo avete digià una idee maravigghiusu prodottu circa Accessori telefuninu, ma ùn pò pruduce è pacchettu è spedinu esattamente cum'è vo want.We offre un cuntrattu chì ponu facirmenti aiutà u vostru affari chì ùn vi pò attualmente compie.

    wps_doc_5

    Attualmente, a nostra cumpagnia -IZNC hè in espansione vigorosamente i mercati d'oltremare è u layout glubale.In i prossimi deci anni, simu impegnati à diventà una di e prime dece imprese d'esportazione in l'industria elettrica di u cunsumu di a Cina, serve u mondu cù prudutti d'alta qualità è ottene una situazione win-win cù più clienti.

    sdrxf